måndag 15 juni 2009

En helg fylld av fest och firande har även den tagit slut och jag är inte besviken. Torsdagskvällen spenderades med mina helt underbara babes i Sveaparken efter några varv runt ”metropolen” Flen där jag och Joe under kvällen fick oss ett riktigt gott skratt (en fet liten unge). Planeringen inför fredagskvällen och en öltältsvistelse ändras så fort vi tittade ut genom fönstret, ösregn. Det blev istället turkisk sallad, jordgubbar och skräckfilm.


Lördagen då, the D-day, började med tråkigt jobb utan rast och massa gnäll. Dagens räddades dock direkt när jag klev genom dörren här hemma vid kvart över två och började göra mig i ordning för kvällen som skulle komma. Efter mycket diskuterande med Joe blev det tillslut shorts och high heels. Klockan tre stod Mr X på tröskeln och det bar av till Malmköping efter upplockning av Joe och "en som vanligt ganska sen" AnnG. :) Efter en (flera för vissa) fördrink hemma hos chauffören begav vi oss sedan till Eddans studentskiva. Mycket trevligt folk, god mat & (dricka) = hellyckat, det tackar vi för. Klockan åtta anlände taxin och Flen var nästa stop. Efter avlämning av saker hemma hos mig, ja vi var här, blev det att typ lyssna på Markoolio, tömma en vinare och ha allmänt trevligt. Efter en sväng hos Sandy gick vi alla till öltältet, träffade massa folk och det var riktigt bra drag. Kvällens sköning måste också utses, och priset faller på Mr Dojan Sjöblom. Var har du McDonaldspajen och den tredje sandwichen? Haha, man undrar ju. En kväll att minnas!



Mr Dojan Sjöblom & jag inne på Matlådan, där helt mystiskt en Gb sandwich försvann, någon som har sett den?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar